1. Uw stip op de horizon
Stip biedt u graag een stip op de horizon. Hoe groot uw problemen ook zijn en hoe deze ook zijn veroorzaakt, Stip stippelt graag de route met u uit die tot een oplossing leidt. Via een procedure als het moet, op andere wijze als het kan.
2. De puntjes op de i
Mr. Gert Poot heeft altijd op grote advocatenkantoren gewerkt en weet dus hoe het vak op het hoogste niveau moet worden uitgeoefend. Doel van Stip is echter om nog een stapje verder te gaan en voor u het onderste uit de kan te halen. Stip zet graag de spreekwoordelijke puntjes (stipjes) op de i.
3. Persoonlijk, bereikbaar en flexibel
Stip is stipt, maar ook flexibel, bereikbaar en klantgericht. Stip denkt 24/7 met u mee, dus ook ná 17,30 uur als veel andere kantoren gesloten zijn. De uitspraak ‘Maandag bent u de eerste.’ zult u bij Stip dus nooit horen.
4. Meer dan advocatuur
Een probleem of wens is vaak niet alleen juridisch, maar heeft ook persoonlijke, commerciële en financiële dimensies. Stip is meer dan advocatuur in die zin dat wij in staat zijn met een juridische bril naar uw probleem te kijken, maar óók in staat zijn om die juridische bril af te zetten als het nodig is. Het winnen van een procedure tegen uw belangrijkste afnemer betekent juridische winst, maar kan commercieel verlies betekenen als u deze afnemer hiermee kwijtraakt. Anderzijds maken wij vaak mee dat achter een louter juridische vraag een heel ander probleem schuilgaat. Wij vinden het daadwerkelijke probleem én de daadwerkelijke oplossing.
5. Betaalbare kwaliteit
Onderhandelen zit in ons bloed. Niet alleen voor u, maar ook voor onszelf: hierdoor hebben wij onze eigen vaste kosten voor huisvesting, ict, verzekering etc. laag kunnen houden. Het gevolg is dat ook de uurtarieven van Stip relatief laag zijn. U als klant profiteert dus van een maximale uitkomst, voor minimale kosten.